شرکت دانش بنیان رایبد انرژی پاژ اولین سازنده پمپ های اسکرو با برند پمپ پاژ می باشد. این شرکت به عنوان یک واحد فناور معتبر در زمینه مهندسی، طراحی و ساخت پمپ های اسکرو صنایع مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع معدنی، نیروگاهی و تصفیه خانه آب و فاضلاب فعالیت می‌نماید. محصولات این شرکت در زمینه تولید انواع پمپ‌ های تک اسکرو و پمپ‌های چند اسکرو با برند پمپ پاژ عرضه می‌شود. پمپ پاژ با در اختیار داشتن گنجینه ارزشمندی از انواع قالب ها و ابعاد قطعات حساس انواع پمپ های برندهای اروپایی همچون NETZSCH، SEEPEX، INOXPA، ALLWEILER، PCM، CSF , … امکان تولید انواع قطعات درخواستی پمپ های مشتری دارد. محصولات شرکت بر اساس پارت نامبر اورجینال و تحت گارانتی خود عرضه می شود. تمامی محصولات این شرکت و قطعات تولیدی سفارشی در آزمایشگاه مجهز این شرکت که مخصوص تست پمپ ها طبق استانداردهای بین المللی است، تست و تحویل می شوند.

شرکت مهندسی و توسعه رایبد انرژی پاژ با مشارکت و همکاری تعدادی از مدیران، مهندسین و متخصصین مجرب صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و با هدف فعالیت در زمینه ی مهندسی، تامین، ساخت و بروز رسانی تجهیزات و فرآیندهای صنایع بالادستی کشور تشکیل گردیده است. سال ها سابقه ی مدیریت پروژه های، طراحی فرآیندها و ساخت تجهیزات، مهندسی خرید و تامین خارجی تجهیزات پیچیده دوار قطعات یدکی آن ها. این مجموعه را قادر ساخته است. تا خدمات قابل توجهی را ب صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین صنایع نیروگاهی کشور ارائه نماید.

مجموعه صنعتی رایبد انرژی پاژ با بهره گیری از تجربه بالای مدیران خود، ارتباطات گسترده بین المللی و بکارگیری اساتید و نخبگان دانشگاهی توانسته است خود را بعنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید و تامین کلی نیازهای کارفرمایی در صنایع بالادست مطرح نماید. استقرار تیم متخصص در زمینه ساخت و تولید بهمراه تجهیزات منحصر بفرد تست، این امکان را برای کلیه واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمی و نیروگاهی فراهم می نماید تا خدمات مشاوره ای این تیم و نیز خدمات مربوط به درخواست هایی نظیر عیب یابی و بروز رسانی تجهیزات را در اسرع وقت در یافت نمایند.

عمده فعالیت شرکت عبارتند از :

تولید انواع لوازم و قطعات یدکی منوپمپ های برندهای اروپایی و آمریکایی

ساخت و تولید انواع پمپ تخلیه بشکه و مخازن

ساخت انواع پمپ دنده داخلی و دنده خارجی، پمپ دنده ای جابجایی مثبت پمپ پاژ

مونوپمپ افقی انتقال و تخلیه مخازن اورهال ، بروزرسانی و جایگزینی انواع مونوپمپ

منو پمپ اسکرو عمودی انواع پمپ تخلیه بشکه و مخازن

  برای اطلاع از مونو پمپ چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟ به صفحه ی مونو پمپ سر بزنید.

 

0

نظرات

نظر خود را با ما در میان بگذارید
نشانی ایمیل منتشر نخواهد شد

نظرات

Your email address will not be published. فیلدهای ستاره دار اجباری هستند *