در فرآیند تولید فرآورده های گوشتی الزامات و استاندارد های سخت‌گیرانه ای وجود دارد که بایستی در طول تمامی مراحل تولید رعایت گردند. مونوپمپ های پمپ‌پاژ با قابلیت اتصال به سیستم  CIP( شستشو سریع) و رعایت استانداردهای صنایع غذایی یکی از مناسب ‌ترین تجهیزات برای استفاده در این بخش است. این الزامات در بخش‌های مختلف رعایت می شود به نحوی که همواره به تست کیفیت گوشت می پردازند تا در هر مرحله که آن فرآورده نتوانست الزامات را برآورده نماید از چرخه تولید حذف گردد و به مشتری نهایی محصولی با کیفیت ارائه گردد. مونو پمپ های پمپ‌پاژ نیز با قابلیت دمونتاژ سریع و آسان در هر محله این امکان را فراهم می آورد تا ضمن نظافت سریع در صورت مشاهده هر نوع ایرادی اصلاحات مورد نظر سریع تر و با کمترین هزینه انجام گردد.

پمپ های ماردونی پمپ‌پاژ در صنایع تولید فرآورده های گوشتی به جهت انتقال خون ‌آبه و گوشت های غیر خوراکی کاربرد دارد. این پمپ ها در برابر مواد ساینده معدنی موجود در خون آبه بسیار مقاوم هستند. به علت حرکت آرام و یکنواخت جریان خون در این پمپ، سلول‌های قرمز و سفید خون دچار خرابی و مخلوط شدن نمی شوند. با فشار افزایی در انتقال خون بوسیله مونوپمپ های پمپ‌پاژ این امکان به وجود می آید که بتوان این جریان را وارد مرحله جداسازی نمود. در این مرحله می توان با جداسازی قسمت قرمز رنگ خون از آن در صنایع داروسازی و از قسمت سفید خون در بخش محصولات پروتئینی استفاده نمود.

علاوه بر کاربرد ذکر شده در بخش تولید فرآورده های گوشتی، می توان از مونو پمپ های پمپ‌پاژ در انتقال فرآورده هایی همچون سوسیس و کالباس، مرغ و دیگر گوشت های آماده شده استفاده نمود. زیرا این پمپ ها این قابلیت را دارند که با تولید نیروی برشی پایین جریان را انتقال دهند و در نتیجه ساختار گوشت به هم نمی ریزد و از تکه تکه شدن و خرد شدن گوشت جلوگیری می شود.همچنین در انتقال دیگر فرآورده های جانبی گوشت نظیر چربی و استخوان  نیز می توان از این پمپ ها استفاده نمود.

از جمله پمپ های رایبد انرژی که در صنایع تولید فرآورده های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد، عبارتند از:

 

انتقال سیالات گل حفاری (DRILLING MUD TRANSFER)

مونو پمپ سری PH053

پمپ تمام استیل با طراحی و الزامات سفارشی مشتری همچون دهانه قیفی و خرد کن ورودی جهت انتقال مواد غلیظ و دارای ذرات سفت ساینده

 

انتقال سیالات گل حفاری (DRILLING MUD TRANSFER)

مونو پمپ سری PH031

پمپ تمام استیل با الاستومر گرید غذایی جهت انتقال خون آبه و مواد جانبی رقیق تولید شده در فرآورده های گوشتی

 

0

نظرات

نظر خود را با ما در میان بگذارید
نشانی ایمیل منتشر نخواهد شد

نظرات

Your email address will not be published. فیلدهای ستاره دار اجباری هستند *