تمامی عرقیجات‌های گیاهی از یک فرمول فرآیندی یکسان برای تولید محصول استفاده می نمایند ولی تفاوت آن‌ها به خوراک ورودی در فرآیند و ترکیبات متنوع درون آن بر می گردد. بعضی از این عرقیجات دارای مواد به شدت ساینده و بعضی دارای مواد به شدت واکنش‌پذیر می باشند. که البته چه مواد ساینده چه مواد سریع واکنشی باید به صورت ملایم و بدون ضربان جریانی پمپ گردد.

مونو پمپ های رایبد انرژی می تواند این نیاز را برآورده سازد و ساختار فرآورده ها را به صورت مناسب و بدون تغییر نگاه دارد. قابلیت ایجاد جریان تنش برشی کم در مونوپمپ های پمپ‌پاژ آن را قادر ساخته تا بتواند دانه های غلات و میوه را که پایه بسیاری از عرقیجات است را بدون خرابی ساختار و له شدگی انتقال دهد. قابلیت اندازه‌گیری مواد درون پمپ، بهره‌بردار را قادر می سازد تا بتواند به مقدار مناسب و دقیقی افزودنی‌ها و طعم‌دهنده ها را به فرآورده ها بیفزاید.

قابلیت تنش برشی پایین و جریان ملایم پمپ های اسکرو پمپ پاژ همچنین در انتقال مخمرها که باید بدون تلاطم و آرام منتقل شوند تا خاصیت خود را از دست ندهند نیز نقشی مهم و اساسی را ایفا می نماید. در طول فرآیند تولید عرقیجات، مخمرها از خود اکسیژن آزاد می نمایند که این خود باعث هواگیری پمپ و قفل شدن مسیر خروجی در انواع پمپ ها می شود و عملکرد فرآیند انتقال را با مشکل مواجهه می کند. ولی در مونو پمپ های پمپ پاژ هیچ‌گاه عمل هواگیری در پمپ رخ نمی دهد و همچنین به علت تنش برشی پایین در پمپ، خرابی مواد موجود در مخمر و کند شدن فرآیند تخمیر له رخ نخواهد داد.

برخی از مونوپمپ های برند پمپ‌پاژ که در فرآیند تولید عرقیجات مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

 

انتقال سیالات گل حفاری (DRILLING MUD TRANSFER)

مونو پمپ سری PH053

پمپ بهبود یافته برای انتقال مخمرها و عرقیجات بدون هواگیری پمپ با قطعات استیل ضد سایش

 

انتقال سیالات گل حفاری (DRILLING MUD TRANSFER)

مونو پمپ PH021

پمپ دوزینگ جهت تزریق افزودنی ها و مواد شیمیایی با دقت بالا

 

انتقال سیالات گل حفاری (DRILLING MUD TRANSFER)

مونو پمپ PV021

پمپ عمودی قابل حمل جهت تخلیه و انتقال مواد درون بشکه های صنعتی

 

0

نظرات

نظر خود را با ما در میان بگذارید
نشانی ایمیل منتشر نخواهد شد

نظرات

Your email address will not be published. فیلدهای ستاره دار اجباری هستند *