امروزه صنایع غذایی و آشامیدنی از مونو پمپ های شرکت رایبد انرژی جهت مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار داده اند. از این رو شرکت رایبد انرژی توجه ویژه ای به ارائه محصولاتی با رعایت استاندارهای اجباری و قیمت رقابتی نموده است.

پمپ های صنایع غذایی پمپ پاژ به گونه ای طراحی و تولید می شوند که ضمن حفظ استانداردهای صنایع غذا و دارو، قابلیت تمیزکاری آسان و عملکرد ایمن را نیز به همراه داشته باشند.

مونو پمپ های پمپ پاژ دارای قابلیت تمیزکاری در محل (CIP) هستد بدین جهت در مونو پمپ های این شرکت دو پورت اتصال در محفظه مکش و دهش وجود دارد. اکثر صنایع غذایی از سیستم CIP برای چرخش مواد شوینده و گندزدا درون پمپ و تمیزکاری استفاده می کنند. فرآیند CIP باعث افزایش تولید، کاهش هزینه های توقف تولید و ارتقای عملکرد بهداشتی و ایمنی پمپ می شود.

مونو پمپ های مورد استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی علاوه بر الزامات ارائه شده در بالا باید قابلیت حمل و انتقال طیف وسیعی از فرآورده هایی با غلظت بالا تا فرآورده های با لزجت پایین همچون آب را داشته باشند. که البته این مشخصه را می توان در مونوپمپ ها و پمپ های دنده ای یافت. با این تفاوت که پمپ های دنده ای نمی توانند جریان را به صورت یکنواخت و آرام منتقل نمایند و در مواردی که باید از تکه تکه شدن فرآورده ها جلوگیری شود بایستی حتما از مونو پمپ های رایبد انرژی استفاده کرد.

کاربردهای مونو پمپ های رایبد انرژی در صنایع غذایی و آشامیدنی

پمپ های رایبد انرژی به صورت گسترده در بخش‌های زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

0

نظرات

نظر خود را با ما در میان بگذارید
نشانی ایمیل منتشر نخواهد شد

نظرات

Your email address will not be published. فیلدهای ستاره دار اجباری هستند *